Prisijungti



Pagalba PDF Spausdinti El. paštas

Čia pateikiame dažniausiai užduodamus klausimus, susijusius su RINK paslauga.

Jei ir jūs turite klausimų, rašykite mums.

Ar galima užsaugoti telefono atmintyje numerius (paslaugos, PIN kodą, numerį užsienyje), kuriuos renku skambindamas per RINK ?
  • Pauzės ženklo programavimas mobiliuosiuose telefonuose:
    •Ericson, Sony - spausti "*" (žvaigždutę) kol pasirodys "p" raidė;
    •Nokia - spausti "*" (žvaigždutę) tris kartus;
    •Motorola - nėra pauzės ženklų;
    •Siemens - spausti "+" (plius) ženklą;
    •Sony Ericson - spausti "7" kol pasirodys "p" raidė.
Kuo skiriasi RINK kortelė ir RINK kvitas?
  • RINK kvito paskirtis - kvito nominalu papildyti turimą RINK kortelės sąskaitą.
Pirmą kartą skambinant, "automatinis vedlys" pranešė, kad turiu 52 minutes pokalbiui. Nors nekalbėjau, bet perskambinus sistema informavo, kad yra likę tik 12 minučių pokalbiui. Kodėl taip yra?
  • Patikrinkite ar gerai surinkote numerį, o galbūt skambinote pirmą kartą į laidinį, o antrą kartą į mobilųjį telefoną? Kadangi skambinti į mobilųjį tinklą paprastai kainuoja brangiau, sistema informuoja apie mažesnį minučių skaičių. Bet kokiu atveju, jei kyla neaiškumų, skambinkite pagalbos telefonu 8 644 00022, mielai išsiaiskinime.
Kaip sužinoti RINK sąskaitos likutį?
  • Paskambinę į RINK paslaugos liniją kaip įprastai, surinkus RINK sąskaitos PIN spauskite # ir spauskite 2

Kaip įjungti telefonui toninį režimą?
  • Mobilieji telefonai veikia tik toniniu režimu. Jei nežinote kaip laidinį telefoną perjungti į toninį režimą, prieš rinkdami paslaugos telefono numerį paspauskite * (žvaigždutę), tuomet rinkite paslaugos numerį ir t.t.


 

















(c) 2009 UAB EUROFONAS